fredag 20 januari 2012

wolmar här.. IGEN

shooooo brushooooor!!!!!!! jag och jenny sitter i skolan och redigerar bilder som vi tog ute i naturen på varandra förra veckan, asså helt sjuuuukt fula bilder!
jenny sitter iallafall och försöker göra mig snygg, jenny sa precis "jag kan göra dig smal om du vill" hahah snäll kompis! men iallafall så kan ju jag berätta vad jenny gjorde igår eftersom jag är hennes personliga stalker xD skämt osidå..
hon va med miiiiiiiig i escuuuulaaan sen så träffade vi jesper utanför skolan, gick på vagnen och skildes åt vid lantmilsgatan < / 3333333 sen gick dom hem, jucka kanske? jag vet inte... sen vet jag att hon somna och 19.45 så åkte hon och jesper till stallet och jenny reeeed, HEST denna gången.. (tror jag)
efter skolan ska vi till staaaan och sen ska vi sooolaaa på solhuset! :P
ikväll vet jag inte i fall vi ska vara med varandra eller inte. (vill helst inte vara med henne egentligen)
den här bilden gjorde jag på jenny precis, SNYGG tycker jag personligen.
nu ska vi visa upp bilderna för våran kalss och parallell klassen, tror dom tycker min bild på jenny är snyggast. PEACE BRE FRÅN FRIDA THE NUMBER 1 WOLMAR


KLICKA PÅ BILDEN SÅ FÅR DU SE HUR SNYGG DEN ÄR

Inga kommentarer: