fredag 20 januari 2012

jag är jenny, hur mycket jag än inte vill det så är jag jenny...haha..

mitt fina alv-öra heheh


OKEJ jag ska berätta vad som hände förut haha, först vill jag bara säga FINT INLÄGG WOLMIS haha..

okej, vill bara berätta om min (som vissa vill kalla det) idioti..
Var i stan och köpte ett par svarta jeans på Bikbok för 500 kr och var på apoteket och hämta ut medicin. Åkte sedan till solhuset med wolmar och skulle sola, så vi satte oss på trappan först och chilla för vi var lite tidigare. Vi gick senare in och sola och 10 minuter in på solningen låg jag och tänkte på vad jag ska ha på mig på lördag. "kanske den blåa grejen eller den vita till mina nya jeans...." sen kom jag på, HELETE MIN PÅSE!!! så i ren panik lutar jag mig ut ur solariet och kollar efter påsen i båset. nowhere to be found...så jag reser mig upp och bara kastar om kring mina grejer. still nowhere to be found....så ja, jag klär på mig mina kläder snabbare än blixten, stänger av solariet och bara rusar ut och in på toan, där var den inte heller. Paniken växer och jag tänkte att jag glömde den på vagnen...fuck. Sprang ut som en jävla dåre till trappan och AAAAAAH, där var den. Rusade sedan in igen som en idiot med andan i halsen och fick bara fram "påsen, borta kan jag...sola det jag hade kvar?" och hon som jobba prata i telefon och kollade på mig som en..ja, som en idiot. Jag hämtade andan och hon frågade vad som hänt och jag berättade, och så jävla gullig var hon så jag fick sola om och börja om! (alltså 10 min + 20 min) men jag stängde av solariet igen efter en kvart för jag tänkte att wolmis blev nog orolig... haha. Låter nog inte så kul men fan vad jag garva åt min egna dumhet.

En annan gång glömde jag mobilen på en bänk på Axeldahlströmstorg, gick på vagnen (utan mobilen) och så bah "vart fan är min mobil????" och ser den ligga där på bänken medans vagnen åker förbi. hahahahaha fyfan va dum jag är... kan ni fatta paniken eller?!?! men sen när jag kom tillbaka låg den kvar på bänken (L) (L)(L)

OCH en annan gång, glömde jag väskan på lantmil (plånbok, nycklar osv i den...) åkte till axel och stod där ett tag tror jag. Efter typ 10 minuter ska jag ta upp något ur väskan och...ah den är inte där. PANIK igen "har jag glömt den på vagnen???" men den låg kvar där på lantmil (L)(L)(L)

Har tabbat mig flera gånger men orkar inte berätta mer och antar att ni inte orkar läsa haha. Lär man sig aldrig?"

AJA, hoppas ni läste och enjoyed yourselves. Låter kanske inte så kul när man läser men fyfan vad jag och wolmar garva åt dumma mig.

PUSS

Inga kommentarer: