måndag 30 januari 2012




HEY THERE. Idag har jag varit i skolan som flöt på. Måndagar är helt okej faktiskt, börjar 11.10 och slutar 14.45. Har två lektioner och en ganska lång bamba rast så det är fett med chill.
Efter skolan träffade jag Malin och vi åkte in till stan och fikade på Starbucks, sen köpte jag ett par nya hörlurar (SOM ÄR AS BRA!!!) eftersom att mina ena är trasiga och mina andra har Jesper lyckats slarva bort :* menmen no hard feelings. Köpte också ett par jeans/leggins i fredags i stan, dom hittar ni här: http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/leggings/pieces-675/funky-highwaist-leggings-675578-100/ och dom sitter hur jävla bra som helst och är sjukt snygga. Har ni lite rumpa som jag så kör på S/M! och orkar ni inte beställa från internet finns dom inne på VILA i stan men där finns inte alla färger!

Puss på er, och förlåt igen för dålig uppdatering. Får se om jag orkar bättra mig eller inte, men for now får ni nöja er!

Inga kommentarer: