söndag 29 januari 2012

har söndagar en förbannelse över sig eller?

Haha, jag vet inte hur många såna här in zoomade bilder jag har råkat ta på mig själv, man märker ju inte att den är in zoomad....OCH om ni inte fatta det så har jag bildbrist. Fastnar inte på en enda bild nu för tiden :(

Seriöst, alla söndag är likadana. Gråa, sega, FETT tråkiga och sötsuget är alltid på topp. Fyfan...
Borde egentligen plugga men jag orkar verkligen inte.

Denna helgen har gått så jävla fort och jag har inte gjort någonting typ. I fredags var jag med Jesper och mös och kollade på Bilar 2 hahah. I lördags skulle jag ha jobbat 13-17 och hade planerat att hitta på något, men istället blev jag tvungen att jobba till åtta på kvällen. Haha fyfan det var hemskt, att stå upp nonstop i 7 timmar är ingen höjdare asså. FIFAN. Mina ben gör fortfarande skit ont och mina fotsulor behöver vi inte ens nämna..SHIT!!

Ska nog baka kokosbollar nu till mig och Fredrik. Puss!

Inga kommentarer: