fredag 23 december 2011

uppesittarkväll


Cp bild tagen för några dagarsen hehe
Helloooo!
Sitter här i soffan med mamma, Mats, Fredrik och Jenny. Kollar på Bingolottos uppesittarkväll som håller på att ta slut och ja, JAG VANN PÅ BINGOLOTTO! 100 kr. HAHA seriöst av alla pris man kan vinna, alla resor, bilar osv.. så vinner jag 100 rötna spänn. Aja bättre än inget, men med tanke på att bara lottfan kosta 50 kr så... haha jaja!

Idag har jag sovit, slagit in julklappar och träffat Jesper i stan och fikade med honom på Café Vasa och bytte julklappar. Han öppnade sina idag den jäveln, men jag för inte öppna min än. Bajs...fast vet redan vad jag ska få av honom haha! Han verka glad över vad han fick av mig iallafall :)

Imorgon är det julafton och julkänslan går i vevor typ, här i vardagsrummet är det jätte mysigt och juligt men så kollar man ut och ba blööö.. har också kommit på att eftersomatt det inte är någon snö ute, vart ska man sätta fast smällarna på nyår då? :( blev ett långt inlägg men jag gillar att skriva hehe. Förlåt för dålig uppdatering puss!

Inga kommentarer: