söndag 25 december 2011

GOD JUL!


Gammal mysig bild på mig och älsklingen

i efterskott haha. Hoppas ni hade en mysig dag igår! Jag hade en helt okej dag. Firade jul hemma med mamma, Fredrik, mormor och morfar och kollade Kalle Anka osv. Jag märker verkligen att hur större och större man blir, desto mindre typ "bryr" man sig om julklapparna. Eller asså, man är liksom inte lika ivrig på dom.

Jag fick iallafall helt underbara julklappar, fick Lanza hårolja, the sims 3 husdjur (UNDERBART!! TACK JESPER HEHE), handkräm från the body shop, 200 presentkort på SF bio, 300 kr från mormor, 300 från morbror, 500 från morfar och en oerhört stor summa från mamma tänker inte ens nämna hur mkt. Älskar er allihopa iallafall jag hade en mysig jul! nu taggar vi mellandagsrean!
Wahlström kom också på besök o vi gick på en promenad med mormors gulleplutt till hund. tack för igår allihopa :)

Nu sitter jag i soffan och firar lilljulafton typ med småkusinerna och morbror.

Skriver sen eller imon! Puss!

Inga kommentarer: