söndag 18 december 2011

look at me when i'm talking to you, you're looking at me but i'm looking through you




Förlåt för skitdålig uppdatering men har faktiskt inte ens suttit vid datan på hela helgen. helgen har väl varit uppochner, men bortser man från allt det var den varit jätte mysig och ah, rolig :)

I fredags var jag på Burger King och fick instruktioner osv och regler. Vet inte när jag ska börja jobba än, hon ska ringa på tisdag och ge mig tider oså :) efter det var jag jesper och malin på liseberg och mös :) kom precis på att vi glömde åka skridskor :( haha... Jesper den jäveln vann stjärnvinst i Center och två Daim paket...
Igår åkte jag och mamma och käka julbord på IKEA hahahah och köpte lite ljus och sånt mysigt. Efter det vart det myskväll med mamma, wolmar och jesper :) idag ska jag typ bara ta det lugnt tror jag. Plugga lite matte kanske, har prov imon. På tisdag är det jullov och det ska bli sååååååå härligt!

puss

Inga kommentarer: