torsdag 15 december 2011

Första dagen på ricinolja-kuren

Blogspot är fortfarande cp iallafall på min dator så när man ska göra inlägg är allting bara...cp :(

Iallafall, medans jag var och red åkte mamma och handlade ricinolja hehe och jag tog det idag på torrt hår innan jag duschade och lät det sitta i i typ en timme hehe glömde av det men det gör ingenting. En halv timme räcker dock. Duschade ut det och det vart inte så himla svårt, fick ta schampoo innan jag blötte ner håret bara och sen skölja och sen schampoonera igen, no big deal. Och jag känner att även om inte detta är en mirakelkur som det påstås vara är ändå alla oljor sjukt bra för torrt och skadat hår vilket är precis vad jag har.
Lägger ut före och efter bild om typ en månad eller så om man kan se någon skillnad eller inte!
Här kommer lite andra exempel, man ska också veta att de som bara använt den i 2 veckor har använt den VARJE dag vilket inte behövs, det ska nog räcka med 2-4 gånger i veckan :)





Vet inte om alla bilder är sanna men det märker jag väl snart haha, puss på er skriver imon om jag hinner, har en fullspeckad dag imon.

Inga kommentarer: