tisdag 29 november 2011

Hola! Bloggade inget igår, hann inte. Ska ha matteprov imon men mitt internet funkar inte så kan inte plugga..(bloggar från mobilen hehe) igår fyllde iallafall min söta mamma år så lite släktingar kom, det var mysigt :) och idag har jag typ varit i skolan och efter det solade jag och sen träffade jag Wahlström och vi delade ut lite CVn så hoppas vi får något jobb! Fikade på cafe kringlan också hihi busigt! Just nu sitter jag och kollar på DH, as värt. Vill egentligen bara sova men somsagt, matteprov imon, naturkunskapsprov och historiaprov har jag att se fram emot!

Imorgon ska jag nog till stan med mamma, måste köpa träningskläder hehe. Och ja, som vanligt får jag väl planera in lite plugg också. Mitt solkort går ut imon med ååååh :( yaya, skriver imon!

Inga kommentarer: