måndag 17 augusti 2009

Högsboskolan nästa!


Jag har inte tänkt på skolan så mycket. Iallafall inte att jag början 8an nu och ska få betyg och grejer. det känns ganska jobbigt eftersomatt jag känner på mig att jag kommer misslyckas..Jag vet att det inte är bra att tänka så men är det någon ide att ljuga för sig själv och sen bli ledsen istället? Hellre att jag slår mina förväntningar på mig själv isåfall. För jag ska verkligen försöka anstränga mig nu. ska verkligen försöka att koncentrera mig på lektionerna och göra vad jag ska. Och jag hoppas på att bli stöttad haha!
Men jaja, skolan börjar om 2 dar så jag ska leva ut de sista dagarna av frihet haha.

ska sova nu för första gången på en vecka typ. Hoppas ni har det bra, pusspuss!
och ursäkta cam bilden.
kram jennypenny

Inga kommentarer: