söndag 23 augusti 2009

Hejsan!
Förlåt att jag inte bloggat så mycket, men jag tror att min dator har fått något virus för den är sjukt seg! men aja, får ny dator så fort mamma har köpt ett usb minne så jag kan lägga över alla bilder jag har på denna datorn till min nya. :)

Skol starten har varit helt okej. Har inte haft en enda lektion och det är chill! men känner att denna veckan inte kommer bli lika lätt. Tror att vi kommer få alla böcker och sånt, bläää säger jag.. bara är inte pepp på det ett dugg. Men aja det är bara att bita ihop och göra mitt bästa. Här kommer lite härliga bilder från i veckan haha.

pusspuss! /jennypenny


haha en sjukt härlig natt. jesper på bilden som ser ut som en smygbög. "i need a house.." HAHA<3


max på bild, haha han ser ut som en bääääbis..!


rix fm festival. va inte där så länge, men dan blev mys ändå!

Inga kommentarer: