måndag 5 mars 2012

jflkSKJGDFKFHJSDZ


hej, förlåt för jäääätte dålig uppdatering men believe me, jag har mina skäl. Har haft & har så jävla mycket i skolan och jag jobbade i helgen. Denna helgen som kommer ska jag dock inte jobba och det är riiiiktigt skönt. Vill verklgien göra något roligt i helgen. Kommer antagligen bli dålig uppdatering hela veckan då jag har sjuuukt mycket...Här får ni en inblick på min JÄVLA skolas dåliga planering. Hur mycket kan dom begära av en 17 åring? Ärligt talat...

Stort historiaprov - Tisdag
Powerpoint redovisning ett engelskt land - Tisdag
Onsdag - LEDIG!!!
Matteprov - Torsdag
matteinlämning - torsdag
Filmprov - Fredag
Filmredovisning - Fredag
Naturkunskapsinlämning - nån gång denna veckan
Engelskaglosor - nån gång denna veckan
Samhällskunskaps inlämning - idag..

Plus hade tyska prov i fredags och en ytterligare naturkunskapsinlämning att lämna in förra veckan. shiiit. Alltså for real, man måste ju typ skita/kugga i minst 5 saker!!

ASSÅ FATTAR NI ELLER?!?!?? think i got a reason to say fml.

Inga kommentarer: