söndag 15 januari 2012

Mobilblogg

Hallå där. Orkar inte sätta på datan så jag mobilbloggar istället!
Igår hade jag kul iallafall med frida och frida och några andra, orkar inte berätta vad vi gjorde haha men det var roligt ändå!

Var och jobbade idag och det var den roligaste dagen hittills, eller ah...typ så roligt det kan bli på jobbet? Stod i kassan och det gick jätte bra plus att jag jobbade med jätte härliga människor. Underbart! Önskar bara att varje pass kunde vara som detta. Och som jag redan sagt är det inte alla så hemskt att jobba på BK som man kan tro. Nackdelen är bara att man står upp & rör sig hela tiden verkligen...fast det kan iof vara en fördel det beror på hur man ser det haha.
Nu på kvällen har jag och wolmar kollar lite disneyfilmer (som ni ser på bilden haha, kollade inte alla dock) alltid lika mysigt!

Imorgon fyller Jesper år så ska till honom vid fyra sen åker vi nog till mig och sover här. Gud vad jag har babblat i detta inlägget nu haha...men aja skriver imon!

Inga kommentarer: