måndag 23 januari 2012

fullt upp!

ja, som ni ser på rubriken...förlåt för svindålig uppdatering men denna helgen har jag knappt hunnit andas. Jobbade på lördag från 11-16 men var inte hemma förrän 5, skulle hinna duscha, fixa mig, välja kläder, klä på mig, laga mat, städa, duka, göra efterrätt, ah..you name it till klockan 7! Utan wolmar hade jag fan aldrig hunnit haha. Och ja, i söndags fyllde jag då år och orkade inte blogga.

Tjejkvällen var iallafall hur lyckad som helst tycker jag och det blev mycket bättre än vad jag förväntat mig! Det var så jäääävla härligt att träffa er allihop igen och det kändes som att vi aldrig ens slutat umgås. näfyfan va underbart roligt och mysigt det var! Tack tjejoooor<3

På min födelsedag kom mormor morfar morbror småkusinerna jesper jenny fredrik och självklart mamma och vi åt massa gott osv. Fick massa fina presenter, kan ta kort på dom sen! (om jag inte glömmer) Fick iallafall fyra jättefina ringar av Jesper, en fjäder att sätta fast i håret av Deah, en champagne av Novi, bodybutter, bodyscrub och duschkräm från The Body Shop av min käre bror och självklart pengar! Är SUPER nöjd med hela helgen. ÄVEN om jag jobba haha! Tack för allting allihopa<3


orkar inte gå igenom och lägga upp bilderna från i lördags än men det kommer! får nöja er med mig och efterrätten sålänge ;) måste också säga att klockan i min blogg är cp, det står att detta inlägget gjordes 18:12 eller vad det nu står detta inlägget gjordes 22:40 haha.. AJA puss!



Inga kommentarer: