lördag 3 december 2011

ullared yee

Godmorgon!
Igår var ju jag, min bror, hans tjej jag och frida på Ullared och handlade lite grejer :) Köpte faktiskt konstigt nog gangska lite, haha till och med mamma blev chockad. På bilderna är inte allt med, köpte ju lite julklappar oså och sen typ schampoo sminkborttagning och ah..ni vet sånna tråkiga nödvändigheter :)

Dessa träningsskorna köpte jag dock inte på Ullared, men det var ett fynd iallafall! 500 ;- på Stadium, ordinariepris 1100. As värt!

Köpte lite mer smågrejer som inte är med på bild somsagt :) köpte ett till mobilskal också som är as snyggt! Men har det på mobilen så kunde inte ta kort på det hehe. Ser ni ringen och fjäderörhängena? 25 kr styck!


Och så dessa, hade ju låga uggs förra året, eller ah Shepherd. Så i år kör jag på långa! Har för mig att här hemma kostar höga Shepherd 1100 och låga 1000, på Ullared kostar höga Shepherd 850 och låga 750!
Tjänade alltså 250 kr hihi :)

Dont you just love Ullared?!

Skriver sen puss!

Inga kommentarer: