torsdag 8 december 2011

övertrött och uttråkad.....

Vad bilden ser konstig ut i blogger...Funderar på att börja blogga på nåt annat ställe för blogspot kan bara lägga in så jävla små bilder och upplösningen är as dålig?

tjosan i trosan.
Stannade hemma från skolan både igår och idag, har vart lite småförkyld och har vart det länge så kände att det va lika bra att bli frisk till 100 % nu.

Idag har jag typ bara tagit det lugnt, wolmar kom hit vid 4 så pluggade vi. Vi skulle egentligen bara plugga en stund på Power Point redovisningen som vi ska ha imon, men sen började vi med historian och ah...Vi har väl pluggat i 6 timmar eller nåt?? Hon åkte precis hem och fyfaaan va vi var uttråkade och övertrötta nu asså jag har skrattat läppen av mig hahaha...
Och även om vi pluggade så länge känns det inte som att jag har fått någonting gjort...Det är så jävla mycket i historian så det finns inte.
Träffade Linda en liten stund också! Myyysigt.

Ska iallafall till skolan imon sen efter det vet jag inte vad som händer. Ska träffa älsklingen iallafall och antagligen se Idolfinalen! Skriver imon ska hoppa in i duschen nu puss.

Inga kommentarer: