onsdag 30 november 2011

saker att göra innan jag dör

  • Åka till New York
  • Klä ut mig till en kille för en kväll och creepa på tjejer
  • Hoppa in i en taxi och ba "följ efter den bilen!!!!"
  • Skjuta med pistoler på en skjutbana
  • Flyga
  • Hoppa fallskärm
  • Spionera (på ett roligt sätt)
  • Skaffa ett skitjobb och säga upp mig på ett awesome sätt
  • Spela as rik en kväll och vaska
  • Gå på strippklubb i Lasvegas
  • Ägna en dag åt att bara störa massa random folk
  • Våldgästa en fest jag inte är bjuden på....
  • Ha fetaste matkriget
  • Sova under bar himmel (om inte alla kryp bara kunde försvinna..)
  • Ha en 168 timmars fylla
  • Åka taxi och sen ba "tack för skjutsen!" och gå
  • Se barnen i bullebyn minst 10 gånger till
  • Simma med delfiner
  • Galoppera vid strandkanten i en solnedgång
  • Vinna massa pengar på lotto
  • Bo i ett annat land
  • Träffa mina idoler hehe
  • Se norrsken med egna ögon
  • Vara med om en solförmörkelse
  • Kasta pil på en karta och åka till det landet pilen träffar
  • Välta en ko
Finns massa mer saker kommer inte på allting nu bara...hehe

Inga kommentarer: