lördag 5 november 2011

Jag vet att du på något sätt alltid finns där och räddar mig. En sån fin människa som du kan inte bara försvinna, därför lever jag för dig. Du kommer alltid finnas i mitt hjärta. (L)

hallå där, har kommit på att på loven uppdaterar jag bara på natten haha. idag har varit en konstig dag, fast ändå en bra dag. även om saker och ting sket sig flera gånger om blev allt också bra och roligt flera gånger om.

Först på dagen kom min bror på att han ville ha kebabrulle på sveriges godaste pizzeria, kungspizzeria så fredrik körde mig och jesper dit så köpte vi kebabrullar för hela slanten! sen efter det kom wolmar till mig och vi inlädde uppdrag övertala ****** att få gå på en fest och det tog typ 2 timmar, sen när övertalningen var klar åkte vi dit och när vi kom så gick alla..värt haha men då inledde vi plan B som var att sätta oss på kinagungan på västerhed och prata om allt, käka choklad och dricka cocacola som vi gjorde några gånger i sjuan, och vi ville återuppleva känslan. Men sen kom jesper och emil och frida och så chillade vi allihopa och typ gjorde ingenting egentligen, men det va ändå nice. Sen efter det följde jag och jesper frida ner till lantmil och så står min mamma där....men det är en annan historia HAHAH top secret. Sen när jag och jesper kom hem pratade vi ut om saker och det känns jätte bra. Hoppas ni hade en bra dag, puss på er!

Inga kommentarer: