söndag 6 november 2011

hallå. Sitter här med älsklingen och kollar på MTV EMA, ganska kul faktiskt :)

Igår var det allahelgona så jag och wahlström åkte till pappas grav, och herregud va många ljus som var tända.. helt sjukt asså nästan alla gravar hade tända ljus. Men det var härligt att sitta och snacka och äta choklad.

Idag har jag typ gymmat och solat oså med wahlström (haha jaaaaa det är jobbigt att båda fridorna heter frida så jag använder mig av deras efternamn.....)och när jag kom hem hade älsklingen lagat mat! mysigt. skola imon igen..ååå orkar inte.
Du kommer alltid finnas i mitt hjärta och ingen kommer någonsin kunna fylla tomrummet du lämnat. Jag älskar dig och jag saknar dig så det gör ont. Det går inte att beskriva.
Ser ni eller? Läskigt att så många dött. Men ärligt alla ljusen? Vilken känsla det var. Lite läskigt jaa..
puss

Inga kommentarer: