lördag 12 november 2011

gammal bild

hallå där. springer runt i lägenheten och försöker bestämma mig för vad jag ska ha på mig haha..ska snart iväg med wolmar och käka thai och efter det vet jag inte, tror det blir något kuligt iallafall ;)

Lyssnar iaf på musik och det kommer på massa gammal musik.. asså, för mig är det så att musik tar mig mer tillbaka i tiden än vad bilder gör typ.. eller haha fattar ni?
TI - whatever you like
Akon - beautiful
Flipsyde - Angel
Dreamnation - Daggmask
Pink - Dear Mr. President
Eminem - Hailie's song
Henok Achido - High on life
Lazee ft. Neverstore - Hold on
Ismen - kalla mig
Jacco - Vår betong
Ken Ring - måste mecka den
Nelly - Just a dream (haha..)
Parham och Anton - Mitt kvarter
Ras Cricket - Polisen slår
Sean Kingston - Replay
RMK - I väntan på bussen
Ras Cricket - Skin
Kapten Röd - Stjärnorna finns här
Eminem - superman
Teddybeer - Vi vet hur det känns
Eminem - Without me
Och många fler...hehe jag har inget liv. Nu kom Frida hit iallafall, skriver sen!

Inga kommentarer: