fredag 7 oktober 2011

i feeeel goooood

HALLÅ DÄR. Idag har jag varit i skolan och slutade typ halv fyra (fyfan) och va hemma typ halv fem (dubbel fyfan) så nu sitter jag här med min laptop. Jag o frida träffade Emelie Högström som jag inte träffat på jätte länge, och emelie om du läser detta, ta INTE illa upp MEN HAHAHA DINA ÖGONFRANSAR GJORDE MIN DAG!!!! HAHAHA jag skrattar förtfarande för mig själv asså herregud det va så roligt att tillochmed min huvudverk försvann! Haha fan va jag saknar flatås tiderna, klassen, skolan..LARS...haha skoja men ärligt asså fan va allt har förändrats :( men nu ska jag inte bli ledsen är ju förfan glad. Fan vilket flummit inlägg..men aja ha en bra fredag snart ska jag åka till Hisingen hem till jesper som har lagat mat till mig (L)
jag saknar dig. jag har märkt hur många minnen med dig jag har förträngt som nu på det senaste har kommit tillbaka. kommer du ihåg våran låt "saga sitt ner"? eller när vi va i tallinn? almön på midsommar? alla fester vi gått på? alla skratt vi delat? alla somrar vi vart tighta som typ magneter? när vi sov hos din mormor? när vi besökte min pappas grav? stockholm? jag skulle kunna sitta här i flera timmar och bara rada upp typ 1000 till. och du skall veta att ibland säger man saker utan att mena dem. jag sa det jag sa för att jag fortfarande var sårad, chockad över hur du bara kunde vända så tvärt mot mig som du gjorde i början av sommaren. Det hade liksom inte hunnit gå över riktigt.. och att du inte ens gav mig en chans att förklara eller att du inte ens kunde träffa mig och säga det du ville ha sagt är bara ett bevis på att du antagligen inte ens vill kämpa för våran vänskap. så visst, du kan ta bort mig från mitt liv. klart du kan. men du kommer aldrig kunna ta bort alla minnen vi har. och om du tänker efter, att några ord som inte ens hade någon betydelse går över ALLT jag gjorde för dig? att liksom allt det bara försvann och en dålig sak tog över allt det? det gör riktigt jävla ont. speciellt efter att vi sagt att inget skulle komma emellan oss när vi började gymnasiet. och om du nu tycker att allting bara är mitt fel, så får du tänka om. vad var det som fick mig att säga det jag sa? vad var det som liksom grundade det? TÄNK innan du lägger hela skulden på någon annan. för om du känner mig rätt så vet du att det inte är jag, och att jag aldrig skulle känna så om dig. alla har vi dåliga dagar. och jag har velat smsa dig så många gånger men jag vet att jag bara kommer få äta upp det sen. jag vet att du inte skulle svara.

Inga kommentarer: