söndag 2 oktober 2011

ett helt jävla årsen..

Satt och kollade igenom mina gamla blogginlägg förut och märkte att det har fan redan gått 1 år och typ 4 dagar sen jag crasha med moppen och min läpp gick i två delar. Haha fyfan va äckligt det var..kunde fan dött :o kunde röra läppen åt tex höger och så hängde halva läppen inte med..och sen när jag sydde ihop den igen var det så svullet asså jag såg ut som en jävla babian hahaha. langar lite äckliga bilder..hehe hoppas ni inte svimmar av blod
sydd läpp, såg värre ut i verkligheten..haha tycker synd om mig själv:(
trasig moppe. det fanns inte en enda kåpa som inte hade spruckit..notera också att BÅDA broms handtagen är borta! asså vilken jävla smäll det var helt sjukt hah..

Innan allt hände haha, saknar min lilla speedyyy :(

Inga kommentarer: