torsdag 20 oktober 2011

BILDBOMB! (gamla bilder hehe)

heeeeeelllloooo. sitter här helt ny duschad och har fortfarande inte ens börjat packa...åå vad är det för fel på mig, jag kan aldrig förbereda någonting! Får göra allt imon. Träffade iallafall frida Wahlström ikväll vid typ 9, vi satt och luffa på markland och snackade och drack statoils varma choklad haha. När jag kom hem va mina fötter och min rumpa is kalla. Ska snart sova tror jag, langar först några gamla bilder :)

HAAAHAHAHAHHAHAHAHAH JAG KAN INTE UTTRYCKA MIN GLÄDJE HAHAHAHA
HAAAAAAAAAAAAAAAHAHHAHAHAHAHHHHAAHAAH
asssååååå malin hahaha fan va jag skratta när jag kolla igenom bilderna vi tog hahah






HAHAHAHAHA ibland får man väl bjuda lite på sig själv?????



var det verkligen så, att det var roligare förr? eller..är det bara en känsla? haha jag skulle tro att det var roligare för då visste man inte bättre! fan vilka härliga tider

puss på er! hoppas ni fick er ett gott skratt..hehe

Inga kommentarer: