lördag 24 september 2011

yay ullared :D

Hello my blog. Haha skoja, men hej..kom hem från Ullared för ett tagsen och fyfan jag är helt slut! Jespers mamma väckte oss kl halv 7 imorse...aja värt ändå. Denna dagen har varit awesome, har köpt ett par as fina skor, massa behövligheter som aminkborttagning, rak gel, schampoo, gosiga sockar, m.m. En våffeltång, en plattång till morsan (som inte ens använder nån platttång..haha) två linnen en annan grej, koss hörlurar, smycken, nytt skal och ah..asså massa mer orkar inte skriva. Det gick på 2750 hehe..men vafan ska det va så ska det fanme va! Man åker ju inte till Ullared för att snåla med grejerna.
Dålig bild men aja. Sen när jag kom hem så säger mamma att morfar gav mig 500 kronor för att jag kom in på gymnasiet! Söt! Ringde honom och tackade honom. Har inte träffat honom sedan min brors student.. Aja. Det var verkligen grädden på moset! Tack morfar! :)

Inga kommentarer: