måndag 19 september 2011

what a feeling..


Jävlar..måste berätta om min upplevelse tidigare idag. Helt sjukt, jag skulle möta morsan vid ullevi norra för att jag skulle förnya mitt pass (ska ju till turkiet om en månad och 3 dar hehe) och hon skulle sluta halv fem och jag var där 10 över 4, hade alltså 20 minuter att vänta på henne. Så, jag lyssnar på headset och så kommer låten Someone like you med Adele på i mina lurar. Och jag bara sitter där, på ullevi norra, och lyssnar. Njuter..allting blev så uppenbart för ungefär 4 minuter och 45 sekunder. Jag såg allting, tänkte klarare än någonsin, och allt var bara asså underbart. Jag såg vatten pölar med orangea blad flytandes ovanpå, jag såg löv flyga förbi, jag såg fåglar som desperat sökte efter mat, jag kände kalla vindpustar. Det var kallt, men jag frös inte. Jag rös... Jag låter säkert jätte löjlig men det var så härligt att typ veta att sådana känslor som folk försöker beskriva för en faktiskt finns! Och det låter säkert inte heller som typ värsta upplevelsen, typ som att krama någon världskändis eller så. Men skitsamma, det var helt enkelt underbart.


Efter den härliga stunden tog jag pass kort osv, sen drog jag och mamma in tills tan och käkade donken. Vi gick runt i stan och kollade lite affärer, köpte en mössa med en såndär pälsboll på huvet, ganska najs. Köpte också solpuder och typ en stickad tröja på Chelsea. Och ska ju till Ullared på lördag med Jesper och hans mamma och då jävlar skall det shoppas!

HA DET GÖTT!

Inga kommentarer: