måndag 12 september 2011

Kärlek.


kärlek. Smaka på det ordet. Kärlek. kärlek kan komma i olika former, syskonkärlek, föräldra kärlek, saknad av någon man älskar, kärlek som i att vara kär.. ja you name it. Det finns säkert 1000 till men tänker inte rabbla upp dom nu för det är inte det jag vill komma till. Jag vet inte hur jag skall inleda detta eller sluta detta. Jag är så dålig på att beskriva mina känslor, även om jag är typ en av dom känsligaste personerna i världen. Det är svårt dethär, för kärlek är en så stor grej. Men jag ska försöka beskriva min kärlek till dig.

Jag älskar att vakna bredvid dig. Den känslan av att krama någon helt nyvaken. När det svaga ljuset träffar honom. Det går inte att beskriva, det är en självklar sak i livet att sova och därmed vakna, men med dig blir det speciellt. Det är helt omöjligt att beskriva.

Jag älskar dina läppar. Dina röda, små, putiga, mjuka läppar. Oj vad gay jag beskriver dom, men känslan av dina läppar mot mina läppar kan man inte sätta ett pris på. Den känslan, det pirret som går igenom hela kroppen. Obeskrivligt. Det är som att 10000 volt strömmar mellan oss.

Jag älskar din lukt. Den lukten, som bara du har. Jesper lukten. Jag kan sniffa på dig i flera timmar, varesej du har parfym eller inte.

Jag älskar att krama dig. Den tryggheten jag känner. Jag kan inte beskriva det. Det är som att falla in i en annan värld när du kramar mig. Det är något av det bästa jag vet.

Jag älskar hur du förstår mig. Jag vet att mitt temperament kan vara lite kasst och att jag blir sur för ingenting, men det bryr du dig inte om och du vet att jag inte är mig själv då. Att du bara kan säga "men sluta nu jenny" och inte ens bli sur. Att du förstår min rädsla för tex kryp och inte bara tänker "fan va löjlig hon är".

Jag skulle kunna hålla på med att skriva saker jag älskar med dig hela natten, men jag drar sträcket här. Jag antar att du ser mönstret? Min kärlek till dig är obeskrivlig. Du är obeskrivlig. Allt du gör för mig, det är helt sjukt. Du gör saker för mig som ingen annan någonsin har gjort för mig. Så mina sista ord till dig blir kort och gott ett obeskrivligt;
JAG ÄLSKAR DIG.

Inga kommentarer: