lördag 17 september 2011

it is saturday night and everything will be alright.....


hallå där. Degar ni också i soffan? Eller folk med ett liv kanske är ute o blir fulla..fast vafan, man behöver ta det lungt då & då hehe. Idag har jag jesper och frida & frida haft typ "tacokväll", eller a Wahlström kom efter att vi hade käkat och precis i tid innan vi startade filmen! Såg Limitless, typ lite psykofilm men ändå skitbra. Jag har så dåligt psyke, klarar egentligen inte av sånna filmer men det gick faktiskt bra. Lever mig in i filmer överdrivet mycket, vilket gör att det känns som att det är jag som blir utsatt för det. Men jag rekommenderar verkligen Limitless! Sjukt bra och spännande. Nu ska vi starta en till film, hur många lingon finns det i världen. Den verkar sjukt rolig haha! Hörs senare eller imon eller nåt, pöööööss


Inga kommentarer: