måndag 15 augusti 2011

om du bara visste

Det är fortfarande svårt att inse. Ungefär sex år och 1 månad har det gått nu. Mitt hjärta brinner av saknad men jag vet att jag kommer få leva resten av mitt liv utan dig. Bjuder på lite bilder från den goda tiden. Innan..allt. Jag behöver dig.
Haha. Gud va liten jag var. Fattar inte hur mamma vågade låta mig rida hahah
Att sova på pappas mage vare bästa som fanns.

Haha coooling

Somnade i pappas knä. Saknar det..

Älskar, saknar.. åå :( <3

Haha, jag och fredrik stöpte egna ljus i Danmark. hahah, fiiina...not

Pappa grillar på Almön vid våran gamla husvagn på våran gamla plats. Love <3
Jag älskar dig över allt annat. Och jag saknar dig så det brinner i bröstet. Jag behövde dig då, jag behöver dig nu och jag kommer behöva dig sen. Jag älskar dig, du finns alltid i mitt hjärta. <3

Inga kommentarer: