måndag 11 oktober 2010

mondayy

Hatar måndagar. helt sjukt vad jag hatar dom....Men denna måndan var helt okej om man bortser från skolan :)
Var i stan med Frida och Matilda och kolla i nån jävla seglaraffär hahah..sen efter det köpte matilda lösnaglar sen va hon tvungen att dra. Då kolla jag och frida runt lite och jag hitta en jättesöt mössa och leggins :)
Taggar imon, tror de kommer bli skitmysigt. ska äta resturang med malin, hennes pappa och hennes låssasmamma och efter det blir det bio bara jag o malin. hoppas det blir braooo.
Här kommer en bild på mina leggins och mössan :) ser inte så fräsch ut har inget smink och är jättetrött..menmen. pussokram, jenny olausson

ÅÅH SÅ GÅR DE INTE ATT LÄGGA IN BILD VA TRÖTT JAG BLIR PÅ BLOGSPOT!
Den kommer senare eller imon eller nåt ååååh va trött jag bliiiiir.

Inga kommentarer: