söndag 17 oktober 2010

göttmos

bild från förra eller förrförra helgen kommer inte ihåg. och nej jag har inget munsår deet är fortfarande mina stygn..

Det har varit en lyckad helg typ, tycker jag. inte sådär jättejätte lyckad men ändå helt okej.
I fredags utbröts andra världskriget med min mamma..usch. men det löste sig efter många om och men..senare i fredags fick jag tillslut gå ut, då stack jag till frida och käkade tacos då hon lurade i min qorn, ni vet den jävla svampen fyfan min mage va jättekonstig! efter tacosen träffade jag Malin och Frida Ludde, det va riktigt längesen. kul :) sen va vi bara ute och chilla.

Idag va först jag malin frida och olivia hemma hos mig och fixa oss inför kvällen & kollade på emil i lönneberga haha så söt. Efter det drog vi ut och käka på donken...åååh va gott..men iallafall. efter det drog vi & några andra hem till jennifer och chilla på livet ;) haha. tack för helgen! (L)

pussokram, jenny olausson

Inga kommentarer: