måndag 13 september 2010

sjuk som en ååååsna


jag har kommit på att, det är nog inte så smart att åka moppe i natten utan jacka. Seriöst jag är dödssjuk! Morsan fick typ ligga vaken hela natten inatt för att se till att jag andades..jävla astma gör allting såå mycket värre. Det har blivit lite bättre men mår fortfarande piss, och bara för att jag har sovit hela dagen idag är jag inte ett dugg trött nu..Tvär jobbigt hatar att inte kunna sova på nätterna!
Men men. Ska till doktorn imon iallafall, ska kanske få pencillin, igen.. typ fjärde gången jag får pencillin detta halvåret! Hatar mitt immunförsvar. håll tummarna för att det inte är något allvarligt..
Eftersom inga är vakna nu typ, och inga kan vara sociala funderar jag på att spela sims 3..asså haha orkar inte. men ska nog göra det tills jag blir trött iallafall. har försökt att läsa, kolla på TV, gå runt. nget funkar så hoppas på Sims nu då!

Ha de, en sömnlös jenny..

Inga kommentarer: