måndag 20 september 2010

my insecure could eat me alive


Har mått riktigt bra de senaste dagarna, vet inte varför. Men just nu är jag typ deppig igen..fan är trött på mina humörsvägningar. Längtar till helgen. är trött på skolan och allt därtill..Läxor..vemfan har tid för det när man bara däckar så fort man kommer hem efter skolan? fyfan!
Och jag märker hur sjukt engagerade folk är i politiken..själv orkar jag faktiskt inte bry mig allvarligt talat. sålänge jag får mat på bordet och mitt barnbidrag är jag nöjd. Och vill helst inte att världen ska gå under....

Iallafall. Idag har jag inte gjort så mycket, var som en zombie i skolan va så sjukt trött va! Efter skolan gick jag hem och åt och chilla lite, sen däcka jag i soffan. Efter det stack jag till gården och chilla gärnet. Hyffsat chill dag faktiskt.

Puss och kram, benny banan

Inga kommentarer: