måndag 27 september 2010

jenny von fläskläpp

jaaa..det är ju så att jag hade lite otur igår (söndag)..
Körde ju in moppen i ett staket som dessutom är helt snett..Låt mig förklara. tyck att jag är dum/osmart men det var faktiskt en olyckshändelse;
Jag och Frida hade varit och solat och var påväg hem, körde för uppförsbacken hem till mig från Markland, de flesta vet vilken backe jag menar. När vi var halvvägs upp för backen ser vi en jätte rolig moppe som prutta upp i fem för backen och han/den/det som körde såg jätte rolig ut, så jag börjar as garva och de flesta vet väl hur jag blir när jag garvar..
Så när vi har kört om moppen hade vi kommit till min uppfart och jag drar fullgas, så ville jag kolla på moppen igen så både jag och frida kollar bak och as garvar åt den.
Sedan när jag kollar fram är jag 1/2 decimeter från det jävla stängslet och den höga trottoarkanten och flyger rakt in i det..

Stängslet blev för det första helt snett, min hjälm föll av när jag nuddade stängslet så min läpp sprack på högra sidan, jag har ett långt sår vid käken det ser ut som att jag blivit knivskuren och så har jag ett sår på hakan. Har fetaste låtkakan och har ont i typ hela min högersida.

Fick sy fyra eller fem stygn i läppen. Jag mår bra nu men min läpp är fortfarande bedövad och har varit bedövad de senaste 32 timmarna....KÄNNS TVÄR BENGT.

i princip alla kåpor på moppen är spruckna..båda broms handtagen föll av och ahh..moppen är helt kaos helt enkelt. den startar oså men ändå..så jävla surt. Här kommer lite bilder..blööö

Dålig bild innan det syddes, såg mycket värre ut i verkligheten men ah. ni ser ju jacket och såret på käken..
också en jävligt dålig bild men.
här hade dom sytt ihop och jag hade duschat bort allt blod oså. såret på hakan syntes inte då men det gör det nu, och såret på käken ser värre ut i verkligheten. Och på bilden hade ändå svullnaden gått ner lite....haha jävla babiaaaan
dåliga bilder på moppen, ser värre ut i verkligheten alla bilder är tagna med mobilen
styrkåpan flög av, sladdar tycktes ur, båda bromshandtagen satt fast i stängslet och alla kåpor är spruckna. plus min läpp då..
det va en jävla smäll med andra ord.

hejdåååå, en skadad liten jenny....

1 kommentar:

2oo7<3 sa...

rest in peace helmut och helmutlinas moppe :(