torsdag 23 september 2010

duschat!


Nu sitter jag här helt ny duschad och ska snart sova. mår toppen men är jäkla trött :) skulle egentligen vara på gården hela dan idag tills jag fick reda på att mormor fyllde år så jag var på kalas hos henne idag. Innan mormor var jag, Malin och Frida på torget och letade efter stora handdukar, sen srog vi till espressohouse och köpte varsinn chai och cocosbollar. mmmmmh..jätte gott!
Anyway. Grattis till min lilla mormor, skrattade åt henne väldigt mycker idag haha.
hon skulle säga gillar du hallon och hon ba hallar du gillon HAHAHAHA jag höll på att dö!
Efter mormor tog jag moppen ner till gården och va där och tog ut min överskottsenergi, kollade på idol där sen blev det hemgång :)

Hoppas på att helgen blir braaaa, kraaaam. Jenny Olausson

Inga kommentarer: