söndag 20 september 2009

helgen, fett bra!


hejsan :)
Helgen har vart underbar. Var med malin typ hela helgen och vi hade inte planerat nåt speciellt. Tog bara allt som det kom..jätte mysigt!
Först på fredagen träffade vi Emma och William, har saknat dom båda! Sen träffade vi några andra där också. jätte kul!
Efter det vid kanske 8 halv 9 drog jag och malin till gatuköket och köpte korv och mos hehe..as gott! Och sen kom massa. Det blev jätte roligt faktiskt!

På lördag morgon (runt tolv haha..) vaknade jag hos min Malin och vi käkade historiens nyttigaste frukost;
2 köttbulle mackor
ett glas juice
yoghurt
Inte likt oss asså! men iallafall så chillade vi hemma hos henne till typ 3, så gick jag hem och fixade mig lite. Sen träffades jag och Malin på gatuköket och chillade dillen med några. Asså DD så rolig..
Anyway, mot kvällen blev det lite strul..:( hoppas det har löst sig! eller är bättre iallafall. Fyfan!

Runt 9 vare tjejkväll typ omg så jävla roliga är vi. Jag, Felicia, Linda, Deah, Sophia, Novi hade så jävla roligt va. Vad vi gjorde behöver jag inte säga..hahaha! Här kommer lite bilder från helgen iallafall.
Puss och kram, Jenny olausson




malin o jaaa hahahaha



jag och linda binda töntsson.<3



felicia linda jag novi(L) JAG ÄR TYP DEN ENDA SOM ÄR I LUFTEN HAHAAH!

Inga kommentarer: